תל אביב רכבת קלה_קו ירוק מינהור
תקציר
מסמך סביבתי זה נערך בהתאם להוראה המחייבת הכנת מסמכים סביבתיים כתנאי למתן היתר\הרשאה (תת"ל 71\ב סעיף 6.1.4).
המסמך מציג ומתאר הקמה של מנהרת הקו הירוק של הרק"ל- תת המקטע הדרומי בחלקו הדרומי מפיר השילוח של אתר לוינסקי ובצפונו בגבול הדרומי (התת קרקעי) של תחנת קרליבך.
עבודת כריית המנהרה תתבצע על ידי מכונת TBM- Tunnel Boring Machine.
במסגרת הרשאה זו יתבצעו עבודות לכריית מנהרות במקטע מרחוב שומרון בדרום לכיוון צפון עד תחנת קרליבך המהווה נקודת המפגש של קו הרכבת הירוק והאדום, כאשר מפלס הקו הירוק ממוקם מעל לקו האדום.
תוואי המנהור המתוכנן כולל שתי מנהרות באורך של כ-710 מטר. שיגור המכונה יתבצע מאתר התפעול ברח' "השומרון" פיר השילוח באתר עומד על כ-120 מטרים רוחב ועומקו עומד על 22 מטרים תחת פני השטח. המכונה תתקדם צפונה עד לתחנת קרליבך. בגמר החפירה תתבצע שליפה של ראש הקידוח מפיר ייעודי בתחנת קרליבך וגרירת המכונה בתוואי המנהרה החפורה חזרה לנקודת ההתחלה. לאחר מכן בפיר השילוח יחברו שנית את ראש המקדח ומכונת הTBM תחל בכריית המנהרה השנייה.
המסמך מחולק לפרקים הבאים:
- מצב קיים
- תיאור העבודות
- תיאור ההשפעות הסביבתיות
- הנחיות סביבתיות לביצוע
במהלך העבודות המפורטות במסמך זה, עלולים להיווצר מטרדי רעש מכלי עבודה, בוץ, מטרדי אבק, פסולת ועודפי עפר, חפירת קרקעות מזוהמות ושינויים בהסדרי תנועה.
בפרק ד' למסמך זה, מוצגת סדרה של הנחיות והוראות למניעה וצמצום מטרדים סביבתיים ולאופן ההתנהלות הסביבתית בזמן ביצוע העבודות.
תחומי פעילות
כללי
מיקום
תל אביב
שנה
ינואר 2022
סטטוס
הסתיים

גלריה
